Følg din PAP-behandling med myAir™ appen

Ville det ikke være motiverende, hvis du kunne se, at du gør fremskridt med din PAP-behandling?

myAir kan motivere dig til at fortsætte med behandlingen ved at give dig indsigt i, hvad der går godt, og hjælpe dig med at løse mindre problemer. Prøv myAir-appen fra ResMed, der er udviklet til Air10TM og AirSense 11TM PAP-apparaterne*.

 

 

 

En smart app, der holder motivationen oppe

myair-app-skærme-coaching-til-cpap-patienter myair-app-skærme-coaching-til-cpap-patienter-resmed

myAir-appen giver dig adgang til instruktionsvideoer, relevante coachingtips og behandlingsrapporter. Hver morgen viser din myAir-score dig nyttige og motiverende oplysninger om din søvn og din behandling. Du har dine fremskridt og forbedringer lige ved hånden.

Værdifuld støtte til dine første skridt med PAP

CPAP-patient-bruger-personal-therapy-assistant-i-myair-app-af-resmed myair-app-skærme-med-personlig-behandlingsassistent-til-cpap-patienter-resmed

AirSense 11-brugere har adgang til Personal Therapy Assistant (PTA)*.

PTA guider dig gennem opsætning af apparatet og masken med trinvise instruktionsvideoer. Du kan også gradvist afprøve forskellige trykniveauer, kontrollere din maskes tæthed og lære, hvordan du kan forbedre din maskes pasform, hvis det er nødvendigt.

Smarte løsninger, der forbinder dig med dit behandlingsteam

Du kan få adgang til Care Check-In i din myAir-app*, hvis du bruger AirSense 11.

Care Check-In** er en nem og diskret måde at fortælle dit behandlerteam, hvordan det går. Hvis der er problemer, ved de, hvordan de kan hjælpe. Du kan også selv løse nogle mindre problemer takket være onlinehjælp fra myAir-appen.

myAir-fortællinger fra den virkelige verden.

myAir lyder godt, men hvordan fungerer det i virkeligheden? Rose, Andy og Paul beskriver deres erfaringer med at blive diagnosticeret med søvnapnø og forklarer, hvorfor de er glade for myAir til deres PAP-behandling.

Disse patienters historier er en ægte og dokumenteret redegørelse for den enkeltes respons på behandling. Udfald og resultater kan variere, og denne persons respons giver ingen indikation, hjemmel eller garanti for, at andre mennesker får den samme eller en lignende oplevelse. Tal med din læge for at få yderligere information.

“myAir fortæller mig, hvad jeg har brug for at vide om min behandling” – For Rose er myAir en rigtig god måde at blive opdateret om sin søvnbehandling på, så hun altid er på rette spor.


“myAir gav mig livsglæden tilbage og bragte os sammen igen” – Andy forklarer, hvorfor han synes, at myAir er nem at bruge og effektiv.

“myAir har ændret mit liv til det bedre” – Paul fortæller om sin oplevelse af at bruge myAir sammen med ASV-behandling og om sin ændring fra udmattet til energisk.

Dokumentcenter

myAir e-vejledning

Vis PDF ➜

Ofte stillede spørgsmål om myAir

Hvis du overvåger din søvnbehandling derhjemme, kan det være nemmere for dig at holde motivationen oppe og følge behandlingen. myAir er designet til at give dig mulighed for at følge din behandling hver nat og give dig resultater, der fortæller dig, hvor godt du klarer dig, og feedback, der kan hjælpe dig med at forbedre dig. myAir kan også hjælpe dig med at løse mindre problemer, du måtte have med din PAP-maske.

myAir er en app til support  ved søvnbehandling, der gør det muligt for dig at følge din søvnbehandling med din AirSense- eller AirCurve*. myAir hjælper dig også med at forstå dine fremskridt, lære at bruge din maske og dit apparat korrekt og løse almindelige problemer på egen hånd.  Du kan bruge din myAir-app til at se:

  • Din myAir-score, som er et dagligt øjebliksbillede af dine behandlingsresultater
  • Skræddersyet rådgivning og støtte til coaching
  • Videoer, tip og vejledninger, der besvarer almindelige spørgsmål
  • Opmuntring, der opretholder dit engagement og opbygger din selvtillid
  • Behandlingsresultater, der viser dine fremskridt for de seneste 30/90/365 dage

For at få en mere interaktiv coaching- og supportoplevelse kan AirSense 11-brugere benytte avancerede funktioner som Personal Therapy Assistant (PTA), Test Drive og Care Check-In.

Personal Therapy Assistant indeholder interaktive funktioner, der er beregnet til at hjælpe dig med at komme nemt og sikkert i gang med behandlingen. PTA er kun for AirSense 11 -brugere. Den tilbyder interaktive, stemmestyrede videovejledninger, der hjælper dig med at opsætte dit udstyr derhjemme og med at løse almindelige problemer. Du får også adgang til Test Drive akklimatiseringsværktøj, som du kan  bruge til gradvist at afprøve forskellige trykniveauer, kontrollere din maskes tæthed og lære, hvordan du kan forbedre din maskes pasform, hvis det er nødvendigt.

Care Check-In er et simpelt, men effektivt system, der giver dit behandlerteam besked, hvis du har problemer, hvis du har brug for ekstra hjælp til at skabe en positiv PAP-rutine, eller hvis du allerede kan mærke fordelene ved behandlingen. Din feedback fra Care Check-In vises sammen med dine behandlingsdata  i AirView™ patient telemonitoringssystemet. Det betyder, at dit behandlerteam med det samme kan se, om du har brug for hjælp, og det giver dem et forspring, når de skal finde en løsning til dig.

MyAir-mobilappen kan downloades fra App Store® og Google Play™.***
iPhone®: Download myAir-appen i App Store®
Android™-telefoner: Download myAir-appen på Google Play™

myAir er ikke tilgængelig som en app til iPad eller Android-tablets.

Du kan tilmelde dig myAir ved at downloade appen til din Apple® iPhone® fra App Store® eller til din kompatible Android™-smartphone fra Google Play™.

Din myAir-score fortæller dig, hvor godt du sov under din sidste behandling: Jo højere din score er, jo bedre har du sovet. Scoren er et tal mellem 0 og 100, der beregnes ved hjælp af dine natlige behandlingsdata i fire kategorier:

  • Brugstid
  • Masketæthed
  • Hændelser pr. time
  • Hændelser, hvor masken blev taget af/på

myAir er kun til ResMed Air10 og AirSense 11. Nogle af myAir-appens funktioner er kun for brugere af AirSense 11.

Dine data er normalt tilgængelige i myAir kort tid efter, at du har afsluttet en behandling. Hvis du har afsluttet en behandling for nylig, og dine data endnu ikke er tilgængelige, bedes du vende tilbage senere. Bemærk venligst, at du skal have adgang til datanetværket og kunne sende og modtage data for at kunne bruge myAir. Dit behandlingsapparat skal være tilsluttet en strømkilde og må ikke være i flytilstand.

Hvis du har brug for hjælp til myAir, skal du gå til siden myAir Support  i din myAir-app. Den indeholder masser af oplysninger om brug af myAir, herunder ofte stillede spørgsmål om konto, adgangskode, data med mere.

Find ud af mere

Hvis du for nylig har fået diagnosen søvnapnø, er vi her for at hjælpe dig med at komme i gang.

Få mere at vide

Er du ikke sikker på, hvilken CPAP-maske er den rigtige for dig? Brug maskekategorierne fra ResMed til at finde den passende maske med udgangspunkt i dine præferencer og søvnvaner.

Få mere at vide

Udskiftning af udstyret til din ResMed CPAP-, APAP- eller bilevel-løsning er let og bidrager til en effektiv søvnapnø-behandling

Få mere at vide

I myAir support kan du finde flere oplysninger vedrørende eventuelle advarsler og forholdsregler, der skal tages højde for før og under brugen af produktet.

Referencer:

*myAir er kompatibel med ResMed AirSense 10 og 11 og AirCurve 10 med indbygget trådløs tilslutning. myAir er ikke tilgængelig i alle lande. Visse funktioner i myAir er kun tilgængelige i myAir-appen. Nogle af funktionerne i myAir-appen er kun for brugere af AirSense 11.

** Care Check-In er tilgængelig i myAir-appen, hvis du bruger Bluetooth til at forbinde appen med dit AirSense 11-apparat.

***Android og Google Play er varemærker tilhørende Google, Inc., registreret i USA og andre lande. Apple, App Store og iPhone er varemærker tilhørende Apple Inc., registreret i USA og andre lande.

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]