ResMed Europa COVID-19 leveringskontinuitet

På udkig efter ResMed information om COVID-19? Se nedenfor for regelmæssig og opdateret information, eller kontakt vores kundeservice, hvis du har spørgsmål.

Hos ResMed, er vi dedikerede til at levere respiratoriske produkter til lande og sundhedssystemer over hele kloden, ligesom vi har gjort i et par årtier. Nu, da coronavirus (COVID-19) fortsætter med at sprede sig over hele verden, står vi stærke sammen med sundhedsprofessionelle og fagfolk, der behandler dem, der har behov for et meget højt plejeniveau.

Svar på kunders spørgsmål vedr. coronavirus

Den hurtigt udviklende globale situation forårsaget af Coronavirus sygdommen (COVID-19) skaber stor bekymring hos branchen for medicinsk udstyr og faktisk inden for vores egen kundegruppe. Vores primære fokus er at sikre kontinuitet i plejen og den fortsatte levering af produkter, der imødekommer patienternes behov, samtidig med at vi beskytter både vores personale og det bredere samfund.

ResMed, som en global virksomhed, er i konstant dialog med regeringer og sundhedssektorer rundt om i verden for at forstå behovet og samarbejder for at imødegå denne krise. Vi har implementeret foranstaltninger for at øge kapaciteten, gennem forbedret adgang til komponentleverandører og transportlinjer, for at maksimere produktion og levering af produkter.

Som producent af respiratorer og tilhørende udstyr samt til det sundhedspersonale som behandler, og undertiden bruger disse livreddende apparater til patienter, er det op til os alle at etablere processer og politikker, der maksimerer tilgængeligheden af dette udstyr til patienter, som har brug for det, så snart de har brug for det, uanset hvor de bor og hvem der er ansvarlig for deres pleje.

I et forsøg på at spille vores rolle for at sikre tilstrækkelig levering af vores produkter til patienter i hele Europa, vil vi indtil videre overvåge alle ordrer, der bliver placeret hos os og forbeholde os retten til at dirigere forsendelsen af anmodede mængder i et forsøg på at opretholde kontinuitet af pleje i hele regionen.

Hvis du har spørgsmål eller specielle ønsker, bedes du kontakte din ResMed-repræsentant.

Vi arbejder på at gennemgå og prioritere ordrer. Som sådan, skal vi overveje brugen af delvise og/eller progressive leverancer af dine ordrer for at sikre kontinuitet i leveringen til så mange kunder som muligt. Vores hovedformål er at maksimere kontinuiteten i pleje af patienter overalt.

For at facilitere den bedst mulige levering af vores produkter og styring af vores produktionskapacitet, vil det være nødvendigt med en tidlig indikation af de større mængder, der er nødvendige i de næste par uger. Vores mål er at opretholde kontinuitet i plejen på tværs af lande, så vi overvåger og prioriterer alle ordrer, der afgives. Med henblik herpå, vil vi eventuelt delvis levere ordrer med anmodede mængder.

I dette tilfælde beder vi dig om at henvende dig til din ResMed-repræsentant, så de kan centralisere dine forskellige behov.

Alle respiratorordrer overvåges i øjeblikket, så vi kan allokere dem over hele den europæiske region. Derfor har vi implementeret en tildelingsproces to gange om ugen. Din ordre kan opdeles i flere leverancer, der sker i etaper over en periode. For at have en fair allokeringsproces tildeles leveringsmængder meget sent i processen, og sendes den samme eller næste dag.

For at sikre en effektiv proces er vi desværre ikke i stand til at give nogen varsel om forudgående levering. Dog forbliver alle ordrer i vores system og udføres, så snart vi har et lager. Vi gør alt for at sende så mange ordrer som muligt, hver dag.

Til kunder der på nuværende tidspunkt modtager ordrebekræftelser:

Alle respirator- og et udvalg af tilbehørsordrer overvåges i øjeblikket for at give os mulighed for at allokere dem over hele den europæiske region. For at opretholde dette vises alle respiratorer som restordre på din ordrebekræftelse. For at have et retfærdigt allokeringssystem tildeles leveringsmængder meget sent i processen for at blive sendt samme eller næste dag.

For at sikre en effektiv proces er vi ikke i stand til at sende nogen varsel om forudgående levering. Hvis du har modtaget en delvis levering og gerne vil bekræfte antallet af udestående varer i en ordre, bedes du kontakte vores kundeserviceteam. Alle udestående ordrer eller delbestillinger opbevares i vores system og gennemgås under den næste tildelingsproces to gange om ugen.

For ikke-respirator produkter vises restordrer på ordrebekræftelsen som normalt. ResMed fuldfører alle restordrer, så snart lager bliver tilgængeligt, og vores europæiske lagre arbejder meget hårdt for at udføre ordrer dagligt. Vi er klar over, at der i nogle lande er transportforsinkelser på grund af overbelastning ved grænserne; vi forsikrer om, at vi arbejder utrætteligt for at holde varerne kørende.

Alle ordrer forbliver i vores system, og bliver håndteret så hurtigt som muligt.

Til kunder der på nuværende tidspunkt ikke modtager ordrebekræftelser:

Alle respirator- og et udvalg af tilbehørsordrer overvåges i øjeblikket for at give os mulighed for at allokere dem over hele den europæiske region. For at have et retfærdigt allokeringssystem tildeles leveringsmængder meget sent i processen for at blive sendt samme eller næste dag.

For at sikre en effektiv proces er vi ikke i stand til at sende nogen restordre meddelelse eller varsel om forudgående levering. Hvis du har modtaget en delvis levering og gerne vil bekræfte antallet af udestående varer i en ordre, bedes du kontakte vores kundeserviceteam. Alle udestående ordrer eller delbestillinger opbevares i vores system og gennemgås under den næste tildelingsproces to gange om ugen.

  For ikke-respirator produkter leveres restordrer, så snart vi har et lager. Igen, for at sikre proceseffektivitet, er vi ikke i stand til at give nogen restordre-meddelelser eller varsel om forhåndslevering.

ResMed fuldfører alle restordrer, så snart lager bliver tilgængeligt. Vores europæiske lagre arbejder meget hårdt for at udføre ordrer dagligt. Vi ved, at der i nogle lande er transportforsinkelser på grund af overbelastning ved grænserne; vi forsikrer om, at vi arbejder utrætteligt for at holde varerne kørende.

Alle ordrer forbliver i vores system, og bliver håndteret så hurtigt som muligt.

Alle ResMeds respiratorer bliver produceret og samlet i Sydney, Australien.

I er alle opmærksomme på konsekvensen af Covid-19-epidemien på europæiske forretningsinteraktioner. Tirsdag den 16. marts meddelte den franske regering delvis nedlukning i femten dage. For at deltage i den kollektive indsats for at bekæmpe Covid-19-epidemien og i overensstemmelse med de påkrævede tiltag, der er vedtaget af regeringen, vil produktionsstedet for Narval-mandibulært repositionerings apparat (med base i St Priest – FRANKRIG) blive lukket fra aftenen fredag den 20. marts og indtil videre.
Hvis du har sendt os fysiske aftryk før denne dato, vil de blive fremstillet, så snart aktiviteten genoptages.
Vi forsikrer om, at ordrer, der ikke kunne sendes før denne dato, sendes til dig som en førsteprioritet på genåbningsdatoen.
På trods af det midlertidige stop i produktionen arbejder vi hårdt for at støtte dig i denne komplekse periode, herunder tillader vores ResMed-medarbejdere, der er i stand til det, at fortsætte med at arbejde hjemmefra.

Hvis du er påvirket af uekspederede ordrer som følge af denne midlertidige lukning, vil du blive kontaktet i de kommende dage med yderligere information.

Detaljerede instruktioner er tilgængelige på produktsiderne og supportsiderne på vores virksomhedswebsted. Du finder en række officielle guider til ResMed-produkter, herunder Opsætning til vores ventilationsmaskiner. Kliniske guider vil være på forespørgsel.

For yderligere information, prøv vores gratis uddannelsesplatform, ResMed Academy Online. Her kan du få adgang til en indholdsrig platform med uddannelsesressourcer, læringsaktiviteter og ekspertise, der er designet til at forbedre patienters resultater.

Hvis du ikke allerede har en konto, kan du tilmelde dig ResMed Academy Online uden omkostninger; registreringen er enkel og tager ikke længere tid end et par minutter.

ResMed udgiver snart flere uddannelsesressourcer på webinar.resmed.eu-siden, så kom snart tilbage for yderligere information.

For yderligere spørgsmål, bedes du kontakte din salgsrepræsentant.

Vi anerkender, at mange af jer er bekymrede for ordrer, levering og forsendelse i lyset af coronavirus-pandemien, og vi er forpligtet til at give regelmæssigt opdaterede oplysninger til vores kunder over hele kloden. For at sikre, at vores kommunikation når ud til samfundet, så hurtigt som muligt, har vi oprettet en dedikeret side, COVID-19 FAQ, som opdateres, når nye oplysninger bliver tilgængelige for os.

For yderligere spørgsmål, bedes du kontakte din salgsrepræsentant.